PolarisBS poslovni sistem povezuje sve ljude u vašoj kompaniji. Doprinosi sveukupno većoj poslovnosti, boljim poslovnim rezultatima i nadasve kvalitetnoj međuljudskoj saradnji.
Osnovna platforma PolarisBS-a se prema potrebama vaše kompanije obogaćuje različitim modulima, kao što su: modul za finansijsko knjigovodstvo, modul za promet roba i usluga, modul za ljudske resurse, modul za poslovno izveštavanje i mnogi drugi.
PolarisBS nije samo proizvod, a nije ni samo usluga. On je poslovno rešenje. On postaje Vaš partner koji prati i neguje vaše poslovanje, baš kao i vi.
Uvođenje elektronskog poslovanja MOŽE biti jednostavno!
Preuzmite BESPLATNO e-brošuru
„LAKO DO ELEKTRONSKOG POSLOVANJA – POLARISBS“
Saznajte sve o PolarisBS poslovnoj aplikaciji, pojedinačnim modulima i kako vas oni brzo i lako vode do elektronskog poslovanja.
ERP je akronim za Enterprise Resource Planning (Planiranje resursa kompanije, prim. Prev.) i predstavlja jedan jako moćan poslovni alat.
Oblasti koje PolarisBS pokriva su mnogobrojne i neophodne svakoj kompaniji, a evo i o čemu je reč:
Kombinujte robusni sistem upravljanja finansijama sa sistemom savremenog izveštavanja (Dashboard) kako biste donosili brze pametne poslovne odluke.
Ubrzajte put od narudžbe do uplate povezivanjem prodaje, finansija i isporuke sa cenama, narudžbama i povratima.
Vaši proizvodi će dospevati na tržište brže i efikasnije ako u realnom vremenu imate uvid u sve procese upravljanja proizvodnjom.
Upravljajte zalihama i procesima logistike u realnom vremenu uz istovremeno smanjenje ukupnih troškova lagerovanja robe.
Unapredite proces nabavke i praćenja troškova koristeći plan nabavke i precizne iznose troškova. Sve ovo vam obezbeđuje veću izvesnost troškova.
Brzo i lako upravljajte svim informacijama o zaposlenima, svim obračunima zarada i isplata, za što efikasnije poslovanje.
U osnovi POLARISBS omogućava zaposlenima da efikasnije i efektivnije rade svoj posao i čini da poslovne funkcije budu maksimalno povezane u skladnu poslovnu celinu. Malo je reći kolike uštede ostvaruje kompanija, odnosno koliko brže može da se razvija bez straha od mogućeg „raspada sistema“.
Pruža sveobuhvatan uvid u podatke u realnom vremenu, koji omogućava vašoj kompaniji da na vreme uoči moguće poteškoće i da na njih pravovremeno reaguje.
Omogućava bolju finansijsku usklađenost sa zakonskim regulativama i smanjuje poslovni rizik.
Automatizuje ključne poslovne funkcije koje obuhvataju procese od prvog kontakta sa potencijalnim klijentom do generisanja finalnih finansijskih izveštaja.
Nema višestrukog unošenja istih podataka na različitim mestima, a ručne kalkulacije se smanjuju na minimum, pa je i ukupan procenat grešaka minimalan.
Unapređuje odnos sa korisnicima/kupcima/klijentima, jer omogućava praćenje celokupnog poslovanja sa njim.
Štedi resurse, a naročito vreme vaših zaposlenih, jer nema višestrukog unošenja istih podataka. Podaci su odmah dostupni svima kojima trebaju, a zaposleni ne troše vreme na neinventivne poslove.
Doprinosi dobrim odnosima među zaposlenima u različitim poslovnim jedinicama, jer svako radi svoj posao i niko ni na koga ne čeka kada je u pitanju razmena informacija.
Ubrzava rast i razvoj kompanije na zdrav organski način pružajući pravovremene, tačne informacije donosiocima odluka od najnižeg do najvišeg nivoa.